משלוחים

תקנון משלוחים

 

  1. סוגי משלוח אפשריים

 

איסוף עצמי בחנות – לאחר ביצוע הרכישה באתר תשלח חשבונית מס קבלה למייל  המשתמש המהווה  אישור כי העסקה בוצעה בהצלחה. נציג מטעם החברה ייצור קשר לצורך תיאום מועד האיסוף של המוצר מהחנות. המשתמש יוכל לבוא לאסוף את המוצרים במהלך שעות הפעילות של החנות כפי שמפורסם באתר. הזמנתו תישמר עבורו בחנות למשך 14 ימי עסקים אלא אם כן אושר אחרת על  ידי החברה. האיסוף יבוצע מהכתובת בן גוריון 48 בהרצליה.

משלוח עד הבית 2-5 ימי עסקים. יחויב בעלות של 39 ₪ למעט במקרים בהם שווי ההזמנה גדול מ300 ₪ ואז יהיה ללא עלות.

הובלה והרכבה – ריהוט (שידות, מיטות, ארונות וכד') מתבצע ע"י יצרן הריהוט ובאחריותו לאחר תיאום עם החברה. התשלום עבור הובלה והרכבת הריהוט יבוצע ישירות אל מול המוביל מטעם יצרן הריהוט. המיטות מגיעות מפורקות ומורכבות בבית הלקוח. השידות מגיעות מורכבות ומובלות בשלמותן. באחריות הלקוח לוודא שהפתחים בביתו מספיק רחבים וכי השידה יכולה לעבור ללא צורך בפירוק והרכבה מחדש. למען הסר ספק, במידה ויתגלה במועד האספקה כי הריהוט אינו עובר בפתחים בבית הלקוח – פירוק והרכבת השידה מחדש יהיו בתשלום נוסף אשר יחול כולו על הלקוח בלבד.

שימו לב:  על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים במהלך היום (עבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם) .

מעקב משלוחים

משתמש שבחר באפשרות של משלוח עד הבית יקבל מנציג החנות קוד לצורך מעקב אחר המשלוח. יש להיכנס לאתר של חברת השילוח ולראות מה סטטוס המשלוח. ישנם מקרים בהם מוצר בודד (כגון עגלה) יישלח בשני משלוחים נפרדים מאחר ומדובר במוצר גדול המורכב משני חלקים. במצב כזה יקבל המשתמש שני קודים למעקב.

אזורי שילוח

ניתן לבצע הזמנות באתר לכל אזורי הארץ. במקרה שבו כתובת המשתמש אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח, החברה תשלח את המוצרים שהוזמנו באמצעות דואר ישראל. יתכנו אזורים בהם לא ניתן לקבל את המשלוח עד דלת הבית אלא אך ורק עד סניף הדואר האזורי הקרוב ביותר לבית המשתמש. תנאים אלו נקבעים ע"י חברת השליחויות ומפורסמים באתר האינטרנט שלה.